Saku Päevakeskuse klient on keskuses pakutavate teenuste kasutaja.
Kliendina on mul õigus:
- 
	
Vastastikusele austusele ja lugupidamisele;
 - 
	
Olla teistega võrdselt koheldud sõltumata soost, rahvusest, rassist, nahavärvusest, keelest, usutunnistusest, poliitilistest või muudest veendumustest, sotsiaalsest päritolust, varanduslikust seisust, sünni- või muust seisundist;
 - 
	
Saada teavet päevakeskusest, selle teenustest, tegevustest ja tulemustest;
 - 
	
Saada päevakeskusest kvaliteetseid teenuseid;
 - 
	
Tutvuda teenuse osutamisega seotud dokumentidega;
 - 
	
Olla kaasatud teenuse osutamise kogu protsessi (näiteks tegevusplaani koostamine, tegevuste elluviimine, hindamine) ja mind puudutavate otsuste vastuvõtmisesse;
 - 
	
Osaleda päevakeskuses minule suunatud üritustel;
 - 
	
Tunda end päevakeskuses turvaliselt;
 - 
	
Tutvuda päevakeskuses koostatud minuga seotud dokumentidega;
 - 
	
Teavitada töötajat minuga seotud olulisest infost (sh tõsised terviseprobleemid);
 - 
	
Teha ettepanekuid päevakeskuse töö paremaks korraldamiseks;
 - 
	
Mind puudutavate isikuandmete konfidentsiaalsusele.
 
Kliendina on mul kohustus järgida põhimõtteid:
- 
	
Anda enda kohta teenuse osutamiseks vajalikke tõeseid andmeid ning teatada, kui need muutuvad;
 - 
	
Olen viisakas, sõbralik, lugupidav ja heatahtlik töötajate ning teiste klientide vastu;
 - 
	
Pean kinni oma kokkulepetest päevakeskusega, muutustest teavitan töötajat;
 - 
	
Hoian päevakeskuse ruumides korda ja puhtust;
 - 
	
Päevakeskuse vahendite kasutamiseks palun luba töötajalt ning vastutan mulle usaldatud esemete korrasoleku eest;
 - 
	
Üleriided ja välisjalatsid jätan garderoobi;
 - 
	
Isiklike väärtuslike asjade eest vastutan ise;
 - 
	
Ohtu märgates teavitan koheselt päevakeskuse töötajat;
 - 
	
Ei too päevakeskusesse sobimatuid või ohtlikke esemeid;
 - 
	
Kui segan oma käitumisega teisi või ei täida eelnevaid kokkuleppeid, siis pean töötaja korraldusel koheselt päevakeskusest lahkuma.