Teksti suurus A A A

Kliendi õigused ja kohustused

Saku Päevakeskuse klient on keskuses pakutavate teenuste kasutaja.

Kliendina on mul õigus:

  • Vastastikusele austusele ja lugupidamisele;

  • Olla teistega võrdselt koheldud sõltumata soost, rahvusest, rassist, nahavärvusest, keelest, usutunnistusest, poliitilistest või muudest veendumustest, sotsiaalsest päritolust, varanduslikust seisust, sünni- või muust seisundist;

  • Saada teavet päevakeskusest, selle teenustest, tegevustest ja tulemustest;

  • Saada päevakeskusest kvaliteetseid teenuseid;

  • Tutvuda teenuse osutamisega seotud dokumentidega;

  • Olla kaasatud teenuse osutamise kogu protsessi (näiteks tegevusplaani koostamine, tegevuste elluviimine, hindamine) ja mind puudutavate otsuste vastuvõtmisesse;

  • Osaleda päevakeskuses minule suunatud üritustel;

  • Tunda end päevakeskuses turvaliselt;

  • Tutvuda päevakeskuses koostatud minuga seotud dokumentidega;

  • Teavitada töötajat minuga seotud olulisest infost  (sh tõsised terviseprobleemid);

  • Teha ettepanekuid päevakeskuse töö paremaks korraldamiseks;

  • Mind puudutavate isikuandmete konfidentsiaalsusele.

Kliendina on mul kohustus järgida põhimõtteid:

  • Anda enda kohta teenuse osutamiseks vajalikke tõeseid andmeid ning teatada, kui need muutuvad;

  • Olen viisakas, sõbralik, lugupidav ja heatahtlik töötajate ning teiste klientide vastu;

  • Pean kinni oma kokkulepetest päevakeskusega, muutustest teavitan töötajat;

  • Hoian päevakeskuse ruumides korda ja puhtust;

  • Päevakeskuse vahendite kasutamiseks palun luba töötajalt ning vastutan mulle usaldatud esemete  korrasoleku eest;

  • Üleriided ja välisjalatsid jätan garderoobi;

  • Isiklike väärtuslike asjade eest vastutan ise;

  • Ohtu märgates teavitan koheselt päevakeskuse töötajat;

  • Ei too päevakeskusesse sobimatuid või ohtlikke esemeid;

  • Kui segan oma käitumisega teisi või ei täida eelnevaid kokkuleppeid, siis pean töötaja korraldusel koheselt päevakeskusest lahkuma.